06 52 29 07 28

Huisstijl

Grey matters

Huisstijl voor onderzoeksgroep Grey Matters van de Radboud Universiteit in Nijmegen. Deze groep richt zich op de onderzoeken naar bewustzijnsstoornissen.

 

Één van de eerste klinische onderzoeksmethodes bij bewustzijnsstoornissen is via de ogen. Daarnaast zijn de ogen ook dát gene waar men vaak door onwetendheid door op het verkeerde been gezet worden. Men gaat er vaak vanuit dat mensen in coma ‘slapen’ en dus de ogen dicht hebben. Dat is echter helemaal niet het geval. Een patiënt in coma vertoont geen dag en nachtritme. Een patiënt in vegetatieve status kan dit mogelijk vertonen en een patiënt in minimaal bewuste toestand vertoont een dag en nacht ritme. Ik heb daarom een gesloten/slapend oog gecombineerd met een open oog voor het logo van Grey Matters. Daarnaast visualiseert het een stukje hoop. De hoop vanuit familie dat een patiënt na het sluiten van de ogen weer gezond wordt en weer de wereld in kan kijken.

 

  

Klant / 

Radboud UMC

 

Categorie / 

Huisstijl

 

Jaar / 

2017

huisstijl monique veld natuur-

voedingsadvies

Huisstijl voor Monique Veld - Natuurvoedingsadvies.

 

  

Klant / 

Monique

Veld

 

Categorie / 

Huisstijl

 

Jaar / 

2016

Show More
 
 
Show More
 

huisstijl 

foodtruck

lets toast

Huisstijl voor 'Lets Toast'. Een tosti foodtruck voor festivals en evenementen.

Klant / 

Lets Toast

 

Categorie / 

Huisstijl

 

Jaar / 

2017

Show More
 

huisstijl

kansen in de keten

Voor kansen in de keten heb ik een logo en huisstijl mogen ontwikkelen. Kansen in de Keten is gericht op optimalisatie van ketensamenwerking in de agrifoodsector door het in dialoog brengen van ketenpartners en delen van kennis.

Klant / 

Sprangers

communicatie

 

Categorie / 

Huisstijl

 

Jaar / 

2015

Show More