Het is je kind. Ik snap dat je het een eng idee vindt.

Ik heb het over je bedrijfslogo. Specifiek het vernieuwen daarvan.


Je hebt jouw bedrijf groot gemaakt, het zien groeien tot waar het nu is. Het is de huisstijl waar jullie al 15 jaar de markt mee veroveren. En dat veroveren gaat prima, dus waarom veranderen?


Laat me je vertellen waarom.


Niet alleen klanten maar ook (potentiële) werknemers willen voelen dat jullie een innovatief en succesvol bedrijf zijn. Dat je meebeweegt met de trends en richt op de toekomst binnen jouw branche.


Opvallende communicatie en een toffe huisstijl trekken de aandacht. Ze beïnvloeden je imago als werkgever. Ze zorgen voor het aantrekken en behouden van de juiste medewerkers.


Ook bij een huisstijl willen mensen (onbewust) een fijn gevoel ervaren. Zowel je klanten als medewerkers. Daar richten we ons op in de restyle van een branding.


In het proces en de transitie betrekken we beide doelgroepen. Daarmee zorgen we dat jouw merk met trots door iedereen omarmd en gedragen wordt.