Raak de juiste snaar

Enig idee wat jij communiceert met jouw merk? Met de visuele uitstraling, maar ook met de woorden en toon die je kiest?


Zodra je weet wat je wilt bereiken bij jouw doelgroep kun je hier gemakkelijk strategische keuzes in maken. Daar helpen wij onze klanten bij. Dat doen we niet alleen in beeld maar ook in de manier waarop we schrijven, verhalen vertellen en medewerkers laten communiceren. Dat zorgt voor herkenning en verbinding in het imago van je merk.


In de ‘tone of voice’ geven we bijvoorbeeld richtlijnen aan zakelijke of juist speelse teksten. De ‘tone of voice’ voor een advocatenkantoor is waarschijnlijk anders dan bij een sportschool. Al kijken we altijd eerst kritisch of dit ook in jouw geval klopt. Misschien zijn jullie immers wel de norm-brekers in de markt. Willen jullie het juist helemaal anders doen. Wij denken altijd op maat na over hoe we een doelgroep aanspreken, motiveren en inspireren.


In mijn eigen communicatie ben ik informeel. Ik schrijf actief en spreek in de jij-vorm. De passie voor mijn werk mag voelbaar zijn. Enthousiast, maar met een serieuze ondertoon omdat wij altijd onderzoek doen en een bewezen aanpak gebruiken. Ik wil potentiële klanten prikkelen en uitdagen met onze kennis en de kansen die we voor bedrijven zien.


Deze keuzes passen niet alleen bij het karakter van mijn bedrijf, ze zijn ook gekozen om aan te sluiten op de belevingswereld van de bedrijven die ik wil bereiken.


Samen op onderzoek naar jouw 'tone of voice'? Stuur ons een berichtje of bel!